Som uns Freaks
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro per postejar les quedades i altres parides.

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Partides de Salem

+4
Spanta
Pablo
Mayura
Mikaelis
8 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 4 de 10]

76Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 15, 2010 8:36 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

dijous millor

77Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 15, 2010 8:53 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

dijous son festes....

78Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 15, 2010 9:20 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

menos dilluns tarde i dimecres tarde les altres les tinc lliures xD

xo a les 20h haure de de marxar xD

79Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 15, 2010 9:23 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

mmmmm i en fi de setmana us va bé? ho dic xk com k la majoria de dies per la tarde no coincidim, iwal els findes si. Es un suposat....

PD: Dani, que te purguen XD

80Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dc Ago 18, 2010 9:43 am

Mikaelis

Mikaelis

weno que? us va be kedar demà dijous per fer la partida de Salem per la tarde a casa d'alguna ànima caritativa? (Ja se que és festa pero, francament, mimporta tant com k un pollo entre per la finestra i hem digui: el shushi està a mitat de preu).

81Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 12:17 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

Pablo escrigué:dijous son festes....

xD Avui l'edu podria no?

Faltaria saber si al Guillem i a l'Aina els hi va be xD

Seriem segurs el Miquel i jo xD depen de quans siguem puc posar casa meva..

https://somunsfreaks.forocatalan.com

82Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 12:55 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

per mi si, perke tampoc sabia ke podia fer, i fa un dia horrible.. passa k el cristian segueix sense personatge..

ARA DESPRES EL TRUCO i pregunto, k eske no tinc internet (es una llarga historia)

aixi k kuan decidiu alguna cosa, k algu em truki sisplau, perke sino no podre contestar-vos.

83Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 1:20 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Yo me apunto por skipe xddd es broma.

84Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 1:26 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

ja tinc internet, i em segueix anant bé..

a més amb el dia de pluja k fa, moltes coses de les festes no es podràn veure >.<

85Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 1:35 am

Mikaelis

Mikaelis

ara a veure k diuen els altres

86Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 2:34 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

jo tic nerviosa.. T.T i no sé kuanta força ni defensa ni res posar a la gent T.T ñañaaaaa

87Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 2:58 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

weeeeeeno son les 4 i encara no se sap res xDD si a les 5 encara no se sap q farem, s'anula la partida per falta de gent xD

88Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 3:28 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

tic tac tic tac..

jo jastic buscant plans alternatius.. origen era xula, oi? xDDDDDD

89Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 4:03 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

wenu.. ja són les 5:01 i seguim sent tres u.u

al final el Dani ens haurà gafat en sério!

u.u

90Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 4:07 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

Pues res partida atrasada un altre cop. Crec k seria millor k el Guillem i l'Aina es posesin d'acord i avisesin per aki en lloc d'anar proposant dies infinitament xD

91Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 4:26 am

Mikaelis

Mikaelis

i'll kill them all.... nah pero ara en serio, lo k diu la Laura seria lo millor ja que ki quasi sempre estem som nosaltres i el pa i el guillem quasi mai estan disponibles (ni en festes tocate los ... XD)

92Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 4:56 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

doncs Kel, digues kuan pots!! (per la tarda, per favor xD)

93Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 6:42 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

pfff aquet finde tenia pensat fer alguna excursio ... la vinent jo el dimecres i dijous no hi sere ... dilluns tarda o dimarts?¿

94Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 7:07 am

Mikaelis

Mikaelis

jo dilluns stic ocupat. lo dimarts?

95Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 10:09 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

no em va be, ho sento.

96Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dj Ago 19, 2010 12:25 pm

Mikaelis

Mikaelis

no em va be, ho sento.

What a Face What a Face What a Face

97Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dv Ago 20, 2010 2:49 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

joerostiaputajaaaaaaa

dimarts no puc, k tinc un cumple (si, per la tarda, com els nens petits u.u eske jo l'ndemà treballo, per aixo fan berenar xD)

dilluns si.. i dimecres millor encara..

avis: el dia 28 jo marxo a Russia xD amb la tonteria s'ens tirara el temps a sobre!

98Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Dv Ago 20, 2010 5:53 am

Mikaelis

Mikaelis

guillem, la excursió seria en dissabte o diumenge? xk si es dissabte podriem kedar per fer la partida el diumenge i així ens asegurem que la fem tots abans que sen vagi l'Aina a Rusia

PD: monomonomonomonoonomonomonomoofojerjasjflsajflsaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmm

PPD: xk vas a Rusia? de viatge de vacances? allí crec k fa més calor a lestiu k aki XD

99Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Ds Ago 21, 2010 12:06 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

diumenge em va bé^^

si, vaig amb muns pares i ma germana una setmaneta de vacances.. passa k kuan torni en teoria ja haura començat la uni, i encara no sé si hauré entrat o ke u.u els odio T.T

100Partides de Salem - Página 4 Empty Re: Partides de Salem Ds Ago 21, 2010 3:52 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

l'excursio es dema xDDD en breu donare detalls ...
jo dimecres i dijous no hi soc, si voleu divendres x la tarda ...

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 4 de 10]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent