Som uns Freaks
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro per postejar les quedades i altres parides.


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Partides de Salem

+4
Spanta
Pablo
Mayura
Mikaelis
8 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 8 de 10]

176Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 15, 2010 11:05 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

osease, k ste finde ens kedem sense partida (per variar...)

177Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 15, 2010 8:44 pm

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

ains xDD

178Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Ds Oct 16, 2010 12:05 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

jo no ho entenc, sempre feu el mateix (Miquel xD) si el master sera el guillem k posi ell el dia i deixeu de tocar els collons preguntant k si dissabte k si diumenge -.-

https://somunsfreaks.forocatalan.com

179Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Ds Oct 16, 2010 12:10 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Es muy simple: No se puede poner el día si no se sabe lo que hace la gente. Lo de la partida se viene arrastrando desde el fin de semana pasado, pero no han habido suficientes personas para hacerlo en un tiempo.
La razón por la que no se dice el día es exactamente la misma por la que no conseguimos jugarla.

180Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 19, 2010 12:44 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

El dissabte passat varem dir que aquest dissabte que ve no fecem plans ja que voliem fer la partida del Gillem. Esteu tots dacord?

PD: si algú te casa seva lliure la podria oferir XD

181Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 19, 2010 5:17 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Sabeis que la casa que tengo al lado siempre está libre, por si no sale ninguna más hasta entonces.

182Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 19, 2010 6:10 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

Mizel escrigué:Sabeis que la casa que tengo al lado siempre está libre, por si no sale ninguna más hasta entonces.

Debe hacer fresquito, no? Alguien tiene estufas portables?

183Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 19, 2010 6:40 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

are... choto-choto mate! (gin-san busca entre la broça una estufa portatil)

Tinc una estufa a la meva habitació. Si fiques el cotxe jo fico la estufa (com la carregui fins a l'autobús algú és menjarà l'estufa...)

184Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 19, 2010 10:30 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

doncs.. jo puc.. xo a casa el dani no >.<

tinc la festa de cumple de mes cosines (i hi vaig obligada, k consti.. em fastigueja mil) i serà cap a les 8.. aixi k a les 7:30 hauria de ser a casa meva per pujar amb muns pares a casa mes cosines

aixi k si vingués hauria de marxar abans.. i nar fins sant salvador em prendria molt de temps T.T

185Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 19, 2010 10:56 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

bueno... casa meva sempre està disponible així que ja sabeu...

PD: si fem la partida a casa meva, Guillem, Pablo, penseu que és casa el Dani i així sortireu a l'hora que toca. cyclops

186Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 19, 2010 11:08 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Mikaelis escrigué:bueno... casa meva sempre està disponible així que ja sabeu...

PD: si fem la partida a casa meva, Guillem, Pablo, penseu que és casa el Dani i així sortireu a l'hora que toca. cyclops

naltrus sempre arribem abans d'hora a casa el Dani. Sempre ens hem d'esperar

187Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 19, 2010 11:27 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

Assur escrigué:
Mikaelis escrigué:bueno... casa meva sempre està disponible així que ja sabeu...

PD: si fem la partida a casa meva, Guillem, Pablo, penseu que és casa el Dani i així sortireu a l'hora que toca. cyclops

naltrus sempre arribem abans d'hora a casa el Dani. Sempre ens hem d'esperar

Es refereix a que arribem a casa SEVA aviat. En plan: "com q x a anar a casa el Dani hauríeu de sortir abans, penseu que aneu a cal Dani, però veniu a la meva i així arribeu a l'hora. Wasn't it?"

188Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 19, 2010 11:28 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Es refereix a que arribem a casa SEVA aviat. En plan: com q a x anar a casa el Dani hauríeu de sortir abans, penseu que aneu a cal Dani, però veniu a la meva i així arribeu a l'hora. Wasn't it?

It's correct! cyclops cyclops

189Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dj Oct 21, 2010 10:34 pm

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

llavors la cosa com queda?? casa el mikel?

190Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 22, 2010 1:10 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Sep, al final serà a casa meva. Arribeu a les 17:00 en punt. Ni un minut abans ni un minut despres XD

191Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 22, 2010 1:45 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Partides de Salem - Página 8 Siesta410

¡A sus órdenes!

192Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 22, 2010 2:52 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

lol es mitra?? O.O

https://somunsfreaks.forocatalan.com

193Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 22, 2010 4:40 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

No, es un personaje de una serie que me chocó demasiado por el hecho de que es básicamente idéntica.

A todo esto, estube leyendo el manga de Needless (me encanta ese manga) y hay otro personaje que también me ha recordado bastante a Mitra...

Spoiler:

194Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 22, 2010 5:37 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

..........

XK está cubierta toda por chapas menos en la parte del culo? solo lleva como una puertecita!!! Degeneraooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssss!!!

195Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 22, 2010 5:51 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Tío, es Needless...

196Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 22, 2010 7:37 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Mizel escrigué:Tío, es Needless...

Lo dices porque el manga se llama asi o xk el mensaje del miquel se sale del margen? XD O, quizas, xk es needless taparle el culo? xD

197Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 22, 2010 7:57 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Lo dices porque el manga se llama asi o xk el mensaje del miquel se sale del margen? XD O, quizas, xk es needless taparle el culo? xD

Principalmente por lo primero.
Pero los otros dos argumentos son también válidos.

198Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 22, 2010 9:21 pm

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

potser, i dic potser, arribare una mica tard.. depén de com estiguin les carreteres per lu del rali

intentaré evitar-ho.. xo com k sempre arribo puntual, no volia tacar la meva reputació, per si de cas xD

fins esta tarda xurriiiisss(L)(L)(L)

199Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Nov 16, 2010 2:33 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

weno, com us va seguir la partida del Guillem aquest dissabte? O en tot cas, el diumenge XD

200Partides de Salem - Página 8 Empty Re: Partides de Salem Dt Nov 16, 2010 4:47 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Jo no puc u.u

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 8 de 10]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Temas similares

-

» Partides de Rol 2010

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum