Nombre de missatges : 566 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 36 Ubicació : Frikilandia
jo no ho entenc, sempre feu el mateix (Miquel xD) si el master sera el guillem k posi ell el dia i deixeu de tocar els collons preguntant k si dissabte k si diumenge -.-
Nombre de missatges : 847 Fecha de inscripción : 27/08/2009
Es muy simple: No se puede poner el día si no se sabe lo que hace la gente. Lo de la partida se viene arrastrando desde el fin de semana pasado, pero no han habido suficientes personas para hacerlo en un tiempo. La razón por la que no se dice el día es exactamente la misma por la que no conseguimos jugarla.
Nombre de missatges : 439 Fecha de inscripción : 26/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Neverland
doncs.. jo puc.. xo a casa el dani no >.<
tinc la festa de cumple de mes cosines (i hi vaig obligada, k consti.. em fastigueja mil) i serà cap a les 8.. aixi k a les 7:30 hauria de ser a casa meva per pujar amb muns pares a casa mes cosines
aixi k si vingués hauria de marxar abans.. i nar fins sant salvador em prendria molt de temps T.T
Nombre de missatges : 581 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Escorpi land
Assur escrigué:
Mikaelis escrigué:bueno... casa meva sempre està disponible així que ja sabeu...
PD: si fem la partida a casa meva, Guillem, Pablo, penseu que és casa el Dani i així sortireu a l'hora que toca.
naltrus sempre arribem abans d'hora a casa el Dani. Sempre ens hem d'esperar
Es refereix a que arribem a casa SEVA aviat. En plan: "com q x a anar a casa el Dani hauríeu de sortir abans, penseu que aneu a cal Dani, però veniu a la meva i així arribeu a l'hora. Wasn't it?"
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
Es refereix a que arribem a casa SEVA aviat. En plan: com q a x anar a casa el Dani hauríeu de sortir abans, penseu que aneu a cal Dani, però veniu a la meva i així arribeu a l'hora. Wasn't it?
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
..........
XK está cubierta toda por chapas menos en la parte del culo? solo lleva como una puertecita!!! Degeneraooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssss!!!