Nombre de missatges : 406 Fecha de inscripción : 25/08/2009
si es vol crear un personatge que se'l crei a casa seva xq sempre estem 1 hora x crear personatges o quedeu abans amb el miquel que es l'unic que sap com es fan Sense rencors per ningu xDDD
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
ok.
Guillem, podries imprimir les 4 pàgines de la fitxa per la Eli? esk està tot tancat i no puc imprimirli. El pj ja el portarà fet, només caldrà passar-ho tot a net XD
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
Bueno, jo ja tinc la meva partida preparada (espero que sigui bastant trepidant XD aquí m'he superat putejant XD). Lo dissabte no podem jugar xk alguns tenen coses k fer xo.. el diumenge esteu tots lliures o com?
Nombre de missatges : 351 Fecha de inscripción : 30/08/2009
Jo diumenge no puc.
He de fer la bugada i acabar els deures XD La vritat aquest cap de setmana me va molt mal. Divendres tinc la partida de vampiro, i dissabte la de dungeons...
Jo diumenge no puc.
He de fer la bugada i acabar els deures XD La vritat aquest cap de setmana me va molt mal. Divendres tinc la partida de vampiro, i dissabte la de dungeons...
muerete...
per cert, el teu personatge va acabar amb una cicatriu bastant fea al braç XD
Bueno nois, us informo: tinc ja la següent partida preparada. La pregunta és: qui pot apuntarse a la partida? Seria en Dissabte amb hora i casa indeterminades XD Us asseguro que valdrà la pena XD