Som uns Freaks
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro per postejar les quedades i altres parides.

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Partides de Salem

+4
Spanta
Pablo
Mayura
Mikaelis
8 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 5 de 10]

101Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Ds Ago 21, 2010 4:35 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

102Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Ds Ago 21, 2010 6:51 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

/pat

103Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Ds Ago 21, 2010 11:22 pm

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

a ver k m'aclari.. el Keli em va enviar un sms dient si podia ser avui diumenge acasa l'edu.

perfecte xD xo kin es el bloc i el pis de l'edu???

i keli, porta'm la capa k et vai deixar fa mil, k em fa ilu posar-me-la (esa de la Mayu)

i edu, tens portatil i tal, oi? k portare la partida en un pen

i segueixo nerviosa >.<

i el Cris, en teoria ha de portar-se un pesonatge fet.. ya vorem ^^

104Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Ds Ago 21, 2010 11:27 pm

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

aina esq jo tampoc el se xDDD diria que es 2n 1a no?

105Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Ds Ago 21, 2010 11:33 pm

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

amorcito, no tenies excursio tu avui?? :S

ah, kel i pablo.. si em poguessiu portar d'una p*** vegada els diners del sopar akell de la sylvia, us ho agrairia.. u.u

106Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 22, 2010 12:40 am

Mikaelis

Mikaelis

és el 2on primera. com diu el messe, és facil recordaru XD

107Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 22, 2010 12:42 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

quans euros eren?

108Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 22, 2010 1:04 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

quans euros eren?

5,70 si vau prendre mojito

2,50 si no

109Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 22, 2010 1:49 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

el meu amor es fara personatge ^^

es pillara els onirico. passa k no tinc impresora per imprimir les fitxes, ja k la tormenta es va carregar l'ordiandor del papa (k és on nava la impresora) aixi ke.. mikel, tens fitxes en blanc?? o si es poden imprimir a casa l'edu o algu.. >.<

després, k alló de tirar el dau per saber la sort, el carisma i to eso, shaura de fer a les 4 kuan arribem a casa l'edu >.< aixi k potser comencem tard la partida.. i mikel et necessitarem xD

muaaaaks

110Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 22, 2010 5:34 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Si no sempre pot gafar el meu pobre Beincito abandonadito.

111Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dg Ago 22, 2010 10:54 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

wa mario.. kuan tornis, si no ens hem cansat de Salem (k mola molt, xo un any és molt de temps..) estarem tots chetats ja xDD

112Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dt Set 07, 2010 5:03 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

ja tinc casi la partida acabada, quan vulgueu ...

113Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dt Set 07, 2010 6:30 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Eso es música celestial para mis oidos.

114Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dt Set 07, 2010 7:13 am

Mikaelis

Mikaelis

aquest diumenge o aquest dissabte us va be? Xk a mi, com diu el pablo, ehtupendo! XD

115Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dt Set 07, 2010 7:16 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

per mi guya cyclops

x la tarda oi? xD

116Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dt Set 07, 2010 7:34 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

dissabte es probable k celebrem els cumples xDD edu encara tens la casa disponible ? :$ com l'any passat xD

https://somunsfreaks.forocatalan.com

117Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dt Set 07, 2010 7:52 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

:O cumples! wiiii >__<

pos no crec hmm

xk aquest finde muns pares ja van anar al poble aixi k no crec k aquest proxim hi tornin a anar hmm

118Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dt Set 07, 2010 8:44 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

jo seré fora akest finde!! T.T

i trobo mol a faltar la meva Aliena.. T.T

i joer, l'any passat també em vai perdre els cumples u.u esculleixo males épokes per fotre el camp, ja ho veig xDDDD

119Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dt Set 07, 2010 9:28 am

Mikaelis

Mikaelis

una mica si XD a ki se li acut anarsen a rusia (o on siguis ara) acabant l'agost? XD

Si el dissabte fem els cumples el diumenge partida ^^ i no em vingueu amb tonteries del calibre "esk el diumenge es per dormir la mona" XD

120Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dc Set 08, 2010 1:59 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

pro ... els cumples duren tot el dia? Podem quedar al migdia-tarda per jugar i despres el cumple no?

121Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dc Set 08, 2010 3:06 am

Mikaelis

Mikaelis

pro ... els cumples duren tot el dia? Podem quedar al migdia-tarda per jugar i despres el cumple no?

122Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dc Set 08, 2010 5:09 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

patireu, sera una partida bastant xunga xDDD
Hi hauran missions secundaries i mal per zona fisica

123Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dc Set 08, 2010 5:26 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Yo también hice mi partida pensando que sería chungo, pero al final tube piedad.

Por cierto, aún no me dijiste si aceptas la solicitud de Mitra para quedarse en tu casa.

124Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dc Set 08, 2010 10:07 am

Mikaelis

Mikaelis

Sebastian se ofre a hospedar a todo akel k no tenga casa XD

Al final kin dia la fem? a kina ora i a kina casa?

125Partides de Salem - Página 5 Empty Re: Partides de Salem Dc Set 08, 2010 10:34 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Si quereis mi casa esta libre XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 5 de 10]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent