Som uns Freaks
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro per postejar les quedades i altres parides.

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Partides de Salem

+4
Spanta
Pablo
Mayura
Mikaelis
8 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 7 de 10]

151Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dl Set 20, 2010 8:23 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Yo voy. He estado toda esta semana en casa sin hacer nada, y por el finde me pongo malo. No pienso quedarme sentado el fin de semana que viene. No me conviene por el estado de ánimo que llevo encima.

152Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dl Set 20, 2010 10:19 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Yo no puedo, tengo partida de dungeons el sabado. Por alguna extraña razon mi pj ha acabado pareciendose a Bein...

153Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dl Set 20, 2010 12:09 pm

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

yo només podria si fos pel matí T.T

mono mono monooooooooooooo T.T perke em coincideix tot??

154Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dv Set 24, 2010 2:27 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

bé, vist que només seriem dos persones (el Dani i jo) a la partida, es suspen la partida d'aquest dissabte i es farà... jo que se...

155Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dj Set 30, 2010 5:14 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

vui partida.. tinc mol de mono.. T.T no podria ser dissabte???

i Dani, encara tinc el teu llibre aki damunt l'escriptori

156Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dj Set 30, 2010 5:23 am

Mikaelis

Mikaelis

el dissabte és possible que anem d'excursió pero, sabent com van anar les altres propostes d'excursió....

Si no hi ha excursió per mi vale.

157Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 01, 2010 7:05 am

Mikaelis

Mikaelis

bueno, vist k s'acaba el dia i no s'ha dit res, si demà no anem a l'excursió del Pablo pel que sigui, proposo fer una partideta de rol per la tarde XD

Ah, i x a que no ens cansem proposo que el temps de jugar sigui no superior a 2h. Així no ens cansarem mentalment, i si la partida encara no s'ha acabat quan el temps s'acabi, la contiuem un altre dia XD cyclops

158Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 01, 2010 8:23 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

kieeeeeeroooooooooooooooo *o*

home, si encara no han dit res de l'excursio, sera k no es fa.. u.u k jo he de planejar-me el dia i esas coses xD

eske diumenge es el concurs de castells *o* i jo hi vaig.. i tindrem convidats a casa.. i clar, k si endreça l'habitacio, k si ajuda a noseke.. no vei provable k em deixin anar d'excursio si els hi dic el mateix dia xDD

muaaaaaks(L)

159Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 01, 2010 10:23 pm

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

mmhm.. ola???

he de deduir k avui no es fa res?? tenim casa? tenim gent?

joer, de dos plans a cap en menys d'un dia xD

vaaa k vui sortir de casa esta tardaaa >.<

160Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 01, 2010 11:21 pm

Mikaelis

Mikaelis

jo si voleu fer una partida de rol fico casa meva i la partida també és meva. Tu Aina ja se que diràs que si, amb el Dani i jo ja som tres... algú més? la partida seria a les 5:30 a casa meva.

161Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 01, 2010 11:49 pm

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Si se hace, yo voy, si.

162Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Ds Oct 02, 2010 1:34 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

ñaña.. he trucat al pablo i té el mvl apagat Sad

163Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Ds Oct 02, 2010 1:49 am

Mikaelis

Mikaelis

avui es fa partida. Venen:

- Aliena
- Mitra
- Horkhaimer
- Guate (no ficaré el nom sencer...)
- Laura
- Game Master (of course of course fuck you fuck you)

Edu, si no estas molt cansat i vols venir ja saps XD

164Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dg Oct 10, 2010 4:19 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

A veure quan es va be per fer l'ULTIMA PARTIDA ...

Sera completament obert, res semblant a una mazmorra, podreu fer el que volgueu ... pero jo tambe xD

165Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dg Oct 10, 2010 4:24 am

Mikaelis

Mikaelis

com que l'última partida? l'última partida teva?

166Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dg Oct 10, 2010 4:29 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Mikaelis escrigué:com que l'última partida? l'última partida teva?

aixo ja no dependra de mi xDDD

167Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dg Oct 10, 2010 5:07 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

hi han varius privats ... mireulos i contesteu si veieu pertinent

168Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dl Oct 11, 2010 2:14 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

privats contestats >.<

la partida kuan vulgueu! a mi dema em va bé.. tururu..

169Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dl Oct 11, 2010 7:47 am

Mikaelis

Mikaelis

jo tornaré a Tarragona el dimecres, així que quan vulguis...

170Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 12, 2010 9:28 am

Mikaelis

Mikaelis

us va bé fer la partida del Guillem el dissabte per la tarde o algú fa algo?

171Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dt Oct 12, 2010 10:58 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

jo puc ^^ dissabte per la nit marxo a la big ben (wenu, encara no és segur) k hi ha un DJ k li encanta al cristian.. xo per la tarda, si es aviadet, podré fer partida ^^

(aviadet vol dir les 5 o aixi xD)

172Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dj Oct 14, 2010 8:57 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

nens, al final es fa dissabte o no???

per cert, com ja vai dir, una amiga meva vol jugar tambe Very Happy en kuan em digueu alguna cosa segura ja li diré a ella..

173Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dj Oct 14, 2010 11:57 am

Mikaelis

Mikaelis

això ho a de dir el guillem xk és d'ell la següent partida. A vore quan torna a Tarra, s'agafa internet (per lamor de deu, k el fikin ja l'internet al vostre pis) i digui si es fa o no XD

Per ara la Laura no podrà venir k està fins al coll de feina

174Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 15, 2010 9:03 am

Mikaelis

Mikaelis

Guillem, fem la partida aquest dissabte o k? O diumenge, me la porta fluixisima XD

175Partides de Salem - Página 7 Empty Re: Partides de Salem Dv Oct 15, 2010 10:14 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

Aquest finde no puc.
Dissabte x la tarde he quedat, i Diumenge tinc a l'estimada per tots Gemma a casa muntant una cosa al PC q el Premiere no li funciona al seu...

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 7 de 10]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent