Nombre de missatges : 847 Fecha de inscripción : 27/08/2009
Yo voy. He estado toda esta semana en casa sin hacer nada, y por el finde me pongo malo. No pienso quedarme sentado el fin de semana que viene. No me conviene por el estado de ánimo que llevo encima.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
bueno, vist k s'acaba el dia i no s'ha dit res, si demà no anem a l'excursió del Pablo pel que sigui, proposo fer una partideta de rol per la tarde XD
Ah, i x a que no ens cansem proposo que el temps de jugar sigui no superior a 2h. Així no ens cansarem mentalment, i si la partida encara no s'ha acabat quan el temps s'acabi, la contiuem un altre dia XD
Nombre de missatges : 439 Fecha de inscripción : 26/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Neverland
kieeeeeeroooooooooooooooo *o*
home, si encara no han dit res de l'excursio, sera k no es fa.. u.u k jo he de planejar-me el dia i esas coses xD
eske diumenge es el concurs de castells *o* i jo hi vaig.. i tindrem convidats a casa.. i clar, k si endreça l'habitacio, k si ajuda a noseke.. no vei provable k em deixin anar d'excursio si els hi dic el mateix dia xDD
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
jo si voleu fer una partida de rol fico casa meva i la partida també és meva. Tu Aina ja se que diràs que si, amb el Dani i jo ja som tres... algú més? la partida seria a les 5:30 a casa meva.
Nombre de missatges : 439 Fecha de inscripción : 26/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Neverland
jo puc ^^ dissabte per la nit marxo a la big ben (wenu, encara no és segur) k hi ha un DJ k li encanta al cristian.. xo per la tarda, si es aviadet, podré fer partida ^^
això ho a de dir el guillem xk és d'ell la següent partida. A vore quan torna a Tarra, s'agafa internet (per lamor de deu, k el fikin ja l'internet al vostre pis) i digui si es fa o no XD
Per ara la Laura no podrà venir k està fins al coll de feina
Nombre de missatges : 581 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Escorpi land
Aquest finde no puc. Dissabte x la tarde he quedat, i Diumenge tinc a l'estimada per tots Gemma a casa muntant una cosa al PC q el Premiere no li funciona al seu...