Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
Hey, que parlant amb el Pablo em va venir una idea: us va bé fer una partida (ni que sigui una XD) entre setmana? És a dir, entre el 28 i el 30 i/o entre 2 i/o5?
Nombre de missatges : 581 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Escorpi land
Miquel, truca'm a casa a partir de les 8, q me'n vaig oblidar de dir-te q cap problema de gravar-ho a casa meva. Jo no tinc bata, ja t'ho dic.
Hauria de ser xl matí, q així no hi ha soroll de fons i hi ha una bona llum. Recorda q tinc el foco. Vas dir q trigàvem poc, no? q jo encara no he acabat RES (ni pràctiques ni exàmens -.-). El dimecres o el divendres xl matí no pot ser...
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
heyyy, estava pensant que algún d'aquests dies abans de reis podriem fer una partideta ^^ fa temps que ne tinc una preparada ^^ això si, auria de ser abans del dia 5 ja que el 5 jo marxo al poble XD