Som uns Freaks
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro per postejar les quedades i altres parides.


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Partides de Salem

+4
Spanta
Pablo
Mayura
Mikaelis
8 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ir abajo  Missatge [Pàgina 10 de 10]

226Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dc Des 15, 2010 5:03 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Mikaelis escrigué:i diumenges? XDDDDDD cyclops

Diumenge a la tarda jo puc quedar XDDDDDDDDDDDD

227Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dc Des 15, 2010 5:06 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

jo no puc qe he d'entregar un treball i no el duc be xD

228Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dc Des 15, 2010 5:24 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

Mikaelis escrigué:i diumenges? XDDDDDD cyclops

En realitat lo d'aquest dissabte és el diumenge, però dissabte x la tard he quedat x shoppingear. La resta d diumenges no problem Very Happy

229Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dc Des 15, 2010 6:26 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Solo por curiosidad estadistica en estos 5 meses que no he estado... cuantas partidas habeis hecho?

230Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dc Des 15, 2010 6:51 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

He perdido la cuenta.

Principalmente porque entre partida y partida pasa TANTO tiempo que me olvido de que la anterior siquiera llegó a existir, realmente.

De todas formas, hey, ahora empiezan las vacaciones dentro de nada. ALGÚN día libre podremos encontrar por huevos.

231Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dc Des 15, 2010 9:16 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

pues vosotros me direis xk yo ya sabeis XD

232Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dl Des 20, 2010 3:29 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Hey, que parlant amb el Pablo em va venir una idea: us va bé fer una partida (ni que sigui una XD) entre setmana? És a dir, entre el 28 i el 30 i/o entre 2 i/o5?

233Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dl Des 20, 2010 6:00 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

Miquel, truca'm a casa a partir de les 8, q me'n vaig oblidar de dir-te q cap problema de gravar-ho a casa meva. Jo no tinc bata, ja t'ho dic.

Hauria de ser xl matí, q així no hi ha soroll de fons i hi ha una bona llum. Recorda q tinc el foco. Vas dir q trigàvem poc, no? q jo encara no he acabat RES (ni pràctiques ni exàmens -.-). El dimecres o el divendres xl matí no pot ser...

234Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dl Des 20, 2010 6:29 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

.................... Neutral

noi, este es el post de rol........

Podria ser el dilluns? Ho dic xk estic al poble i fins diumenge (dissabte és el dia de Nadal) no pujaré a Tarragona XD

235Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dg Gen 02, 2011 4:16 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

heyyy, estava pensant que algún d'aquests dies abans de reis podriem fer una partideta ^^ fa temps que ne tinc una preparada ^^ això si, auria de ser abans del dia 5 ja que el 5 jo marxo al poble XD

236Partides de Salem - Página 10 Empty Re: Partides de Salem Dg Gen 02, 2011 8:33 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

yo no puc cap dia xD

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 10 de 10]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Temas similares

-

» Partides de Rol 2010

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum