Som uns Freaks
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro per postejar les quedades i altres parides.

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Sobre la siguiente quedada

+5
Mayura
Laurinxi
hiska-kun
Mikaelis
Mizel
9 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 3 de 8]

51Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Ds Abr 24, 2010 8:09 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Demà a les 5:30 es farà la següent partida del Dani de la seva trama. Començarem el 2on capítol. Si ningú pot ficar casa seva, proposo tornar a anar a casa del Dani. Teniu fins les 15:00 h de demà per oferir casa vostra XD

Edu, crec que et tocaba a tu portar el pica pica XD

PD: La Laura no podrà venir que te molta feina de la Uni.

52Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Ds Abr 24, 2010 11:56 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

no es k vulgui escaquejarme de portar pica pica xDDD
xo dema no vindre xD

53Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Ds Abr 24, 2010 9:51 pm

Mikaelis

Mikaelis

weno, els que anem a casa del Dani (xk crec k ningú més ficarà casa seva) kedem a casa del Guillem, que amb els que serem crec que cabem al cotxe del Pablito XD (si està d'acord clar XD)

54Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Ds Abr 24, 2010 10:30 pm

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

No se arribar a cal guillem XD que no hi he estat mai XD

55Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Ds Abr 24, 2010 10:50 pm

Mikaelis

Mikaelis

doncs passa a les 4:50 per casa meva, tokes el timbre i anem

56Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Ds Abr 24, 2010 10:51 pm

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

¿Quienes vienen entonces?

57Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Ds Abr 24, 2010 11:16 pm

Mikaelis

Mikaelis

que jo sapigui serem jo, el pablo, el guillem, el mario, l'aina i el roger. Mmmm, ara k ho veig som massa gent per al cotxe del pablo. Kedem a les 16:40 a la Imperial Tarraco, davant del Opencord per agafar el bus nº 5.

58Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dg Abr 25, 2010 12:48 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

quedem un pel abans i gafem algo de menjar?

59Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dg Abr 25, 2010 1:04 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

Los maricas nos rajamos. Q hay q entregar prácticas el lunes y el martes y llevamos un par de días de fiesta montblanenca!
Lo siento...

60Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dg Abr 25, 2010 1:13 am

Mikaelis

Mikaelis

.... doncs llavors no fem la partida, bàsicament perque serem el mario, l'aina i jo només i per a ser només tres....

61Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dg Abr 25, 2010 1:15 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Si es que soys todos unos geys

62Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dl Abr 26, 2010 1:32 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

docns menys mal k no vau fer partida, perke encara era a montblanc jo diumenge xDDD

63Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dl Abr 26, 2010 1:46 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Preocuparos no debeis, puesto que ya acaecerá alguna ocasión alternativa para llevar a cabo nuestra macabra fechoría.

Como este finde, por ejemplo.

64Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dl Abr 26, 2010 8:26 am

Mikaelis

Mikaelis

jo este fi de setmana puc. ara a veure els demes XD

65Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dj Abr 29, 2010 10:19 pm

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Pablo al Habla:
Contar con Tintín, el cptn. Haddock está navegando, cuando vuelva que se pronuncie. Por cierto, pude q se venga el Gerard Mateo a grabar y hacer alguna entrevista para su reportaje de frikis XD

66Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dj Abr 29, 2010 10:25 pm

Mikaelis

Mikaelis

wai XD k parli en mi llavors k tinc molta xixa XDD o amb el Dani si li vol donar un toc de distinció i sabiduria al asunto XD

Weno, ja sabeu, si ningú fica casa seva durant les proximes 24h anirem a casa del Dani

PD: Edu, lo dicho, te toca el pica pica XD i a ki li toca akesta vegada la beguda?

67Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dv Abr 30, 2010 12:42 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

¿Eh? ¿¿Eh?? Pero yo no quiero salir en películas. Nunca salgo favorecido. ;_;

No me hace gracia que me graben mientras hago de master, la verdad. Me pondré nervioso y estaré más pendiente de la cámara que de otra cosa. XDD

68Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dv Abr 30, 2010 1:40 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

yo no puc.. este finde i el seguent estare tancada a cal i canto fent treballs i estudiant u.u

el Mateito en principi venia dissabte a la nit a fer entrevistes i to eso, a les 10:30 a la DS.. i yo vindre cosplayada de Hikari (maya) perke el señor pugui gravar-me xD

aleee ja neee ^^

69Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dv Abr 30, 2010 2:57 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Aixo ho voleu fer dissabte a la tarde no? xD

weno yo si no em de ser gaire gent ofereixo casa meva xD

pica pica.. weno algo tindre hmm xo millor que vingueu dinats de casa vostra Razz xDDD

llavors qui vindra? xD

70Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dv Abr 30, 2010 3:24 am

Mikaelis

Mikaelis

per ara som:

Dani
Edu
Mario ?
Pablo
Guillem
Miquel
Laura ?
Roger ?

I ja està XD

71Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dv Abr 30, 2010 4:15 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

ok xD

pos yo ya tinc el pica pica ^^

72Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dv Abr 30, 2010 11:14 pm

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

recordeu q ve el gerard mateo

QUEDEM A LES 17.30

73Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dv Abr 30, 2010 11:29 pm

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Recuerdo el edificio, pero no el piso. ¿Cual era?

74Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Dv Abr 30, 2010 11:40 pm

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

segundo primera xD

ok a les 17.30h us espero Wink

75Sobre la siguiente quedada - Página 3 Empty Re: Sobre la siguiente quedada Ds Maig 01, 2010 4:17 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

jo vindre despres, no m'espereu xDDD crec k es una mica tard per avisar ^^U

https://somunsfreaks.forocatalan.com

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 3 de 8]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent