Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
el guillem i el pablo no diuen res i l'edu el més segur que digui al final "ho sento no puc", així que crec que serà millor deixar-ho per a la setmana que ve al dissabte a les 5:30 a casa del Dani? Dono un marge de 1 setmana gent, és a dir, temps teniu per planejar les coses XD
Nombre de missatges : 581 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Escorpi land
Ok vale, q naltros acabem d dinar i ahir vam tornar avui de festa i aquest matí hem nat a la platja (x tenir la tard x la partida) però estem acabatsssss zzz
Nombre de missatges : 1131 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 37 Ubicació : On sóc ara
weno que? ja és dimecres i estaria be començar a dir quants de nosaltres podem kedar aquest dissabte per continuar la partida XD els examens s'acaben el divendres així que no teniu excusa per faltar XD
Nombre de missatges : 581 Fecha de inscripción : 25/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Escorpi land
A mí todavía me queda una semana para empezar exámenes (acabo un día antes d la noche d St Joan). Pero creo que -en principio- este sábado el Guillem y yo estamos fuera... NO SE PUEDE JUGAR ENTRE SEMANA, O CÓMO? Siempre se puede aplazar la playa del Domingo por jugar a Rol, aunq moreno, uno juega mas feliz
Nombre de missatges : 847 Fecha de inscripción : 27/08/2009
Teóricamente, hasta ahora no se podía jugar entre semana debido a que yo tenía prácticas TODAS las tardes menos el Viernes. La semana que viene empiezo jornada intensiva por las mañanas dejando las tardes libres, sin embargo...
Nombre de missatges : 439 Fecha de inscripción : 26/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Neverland
a mi em va bé entre setmana xDDD k estic de vacances d'es de fa casi un més ja xD
avui em graduo >.<
i dissabte no sé si podre nar a la partida.. depenc de kuan són els càstigs k es faran a tarragona per OT, si divendres o dissabte, k hi ha gent k diu una cosa, i altres k en diuen un altre xD i potseeeer si eso hi vaig, a veure com és akest món i tal.. com k sempre m'ha agradat cantar en public..
si, estic boja.. xo kuan sigui rica i famosa em recordare de valtrus
Nombre de missatges : 439 Fecha de inscripción : 26/08/2009 Edad : 35 Ubicació : Neverland
al final és demà al matí, aixi k no crec k hi vagi.. estare de ressaca, i mun pare m'ha dit k si passés, cosa k dubta (dóna gust com m'apoya, si señor) no niria al concurs, k m'ho prohibeix xDDD
em fa pal aixecar-me aviat per nar a fer cua.. ñaña..
a mi ja m'és iwal quin dia fem la partida xk més o menys també e acabat (em falta recuperacions xo weno...) xo si trobo feina ja si que no podré.
A mi em feia ilusió fer la partida este finde, ja sigui dissabte o diumenge, pero aviseu xk estic al poble i això implica saber quin tren agafar per estar allí XD