Som uns Freaks
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro per postejar les quedades i altres parides.


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Rol Date Divendres dia 28!

+3
Assur
Pablo
Laurinxi
7 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Rol Date Divendres dia 28! Empty Rol Date Divendres dia 28! Dj Ago 27, 2009 7:02 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

He pensat que com que ma mare no hi es podriem fer una partida de rol dema a casa meva, per la tarda sobre les 5'30 o aixi, també es poden comprar pizzes i us quedeu a sopar si voleu. Pos aixo contesteu si us va be dema o preferiu un altre dia (estare sola fins al dia 8 Embarassed )

GM: Guillem

Jugadors:

- Jo
- Anna (?)
- Edu (?)
- Roger (?)
- Pablo (?)

nose si hem deixo algú xD

P.D: ara m'he enrecordat de que el mikel te les fixes i el llibre (crec) per tant que farem, jugar al cathulu? i bueno sino també podem quedar per fer alguna altra cosa afro com vulgueu.

https://somunsfreaks.forocatalan.com

2Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dj Ago 27, 2009 7:16 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

LOOOOOL!!!
Ens falten les fitxes!!! XDD
Jo kedar segur! q avui no he kedat i estic q trino!!! bounce(xk als matins treballo albino)

3Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dj Ago 27, 2009 7:56 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

podriem nar a la bolera xD

4Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dj Ago 27, 2009 9:36 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

uoh uoh!!! bolera chachi!! xD bounce bounce bounce

he parlat amb l'edu per telefon i ja li he dit k dema kedariem segur Razz

https://somunsfreaks.forocatalan.com

5Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dj Ago 27, 2009 12:01 pm

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

si hem d nar a la bolera decidimu aviat xD

x mi vale xD

sino... a les 5.30h a casa la laurii >_<

6Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dj Ago 27, 2009 12:48 pm

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

conke... kedar sense mi eh? la mare k vos va ... es conya es conya XD
Jo dema puc probar de tornar cap al migdia xo no se si munspares estaràn molt d'acord XD

Si vinc u ficaré x aki, sino també XD

x cert, el disabte k? farem algo? XD

PD: tot ho tinc jo, les fitxes, el llibre... tot, TOOOT!!!! BWAHAHAHAHAHAHAHAAHA!

7Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dj Ago 27, 2009 10:20 pm

hiska-kun

hiska-kun
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Yo volia anar al cine a veure Año uno. Pero si no ja anirem la semana que ve! Pero s'ha de anar que pinta chulísima XDD

8Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dj Ago 27, 2009 11:14 pm

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

bueno pos qedem a casa la laura per decidir que fer xDDD

9Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dj Ago 27, 2009 11:50 pm

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

Si canvieu de plans trukeume o algo k jo estare a la platja i no tornare fins les 5 mes o menys. Sino pues a les 5'30 a casa meva xD flower

https://somunsfreaks.forocatalan.com

10Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dv Ago 28, 2009 1:54 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

al final awi jo no podré venir, més que res xk els meus pares no els va molt be portarme awi. Si feu una partida de rol l'aureu de fer del CoC, xk les fitxes de vampiro recordeu k les té el menda XD

11Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dv Ago 28, 2009 2:36 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

jo ara marxo cap a mora! k son festes ^^ i estic alli el finde..

s em poden portar per ser aki dissabte a la nit, al iguaaaaaal puc sortir amb valtrus i despedirme.. ja trucaria a algu..

i si no fins setembre jo ni rol ni kedades.. T.T

mua muaaaaaaaa (L)

12Rol Date Divendres dia 28! Empty Re: Rol Date Divendres dia 28! Dv Ago 28, 2009 2:49 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

Nem a la bolera sí o sí. Laura, passaré a menys quart x la pressor (x devant). Kedem allí amb tots x nar a la bolera (sempre q no siguem mes d 5...). Si no stas d'acord, o som + de 5, fes-me xduda i mirare com kedem!

ROGELIO: año uno es un trunyo, ahir vaig veure una crítica d cinema i diuen q és força horrible.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum