Som uns Freaks
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro per postejar les quedades i altres parides.


No estás conectado. Connectat o enregistrat

per akest diumenge k ve....

+5
Laurinxi
Pablo
Mizel
Assur
Mikaelis
9 participantes

Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 2]

1per akest diumenge k ve.... Empty per akest diumenge k ve.... Dl Set 07, 2009 2:32 pm

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Hey gent, una cosa k volia dir:

Jo tinc una crónica a mitges i k encara no hem acabat (encara falten 2 capítuls XD). Vos volía proposar si este diumenge voleu k kedem i fem una partida. Jo ja ho tinc casi tot preparat.
Dic este diumenge més k res xk com k esta setmana són els aniversaris de la Laura, el Jusma i la Clara (crec XD) he pensat k segurament els selebrarem el dissabte, i x això dic el diumenge per la tarde XD

I weno, lo de sempre, si algú pot deixar la seva casa (excepte el Mario, por Dios, feia temps k no patia tanta calor XDD).

Vosaltres direu ^^

2per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dt Set 08, 2009 2:48 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

recordo k he proposat una coseta akest diumenge... XD

3per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dt Set 08, 2009 7:55 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

em sembla correcte xD

4per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dt Set 08, 2009 8:02 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Me parece una proposición correcta y aceptable que se ajusta en una proporción adecuada a mis planes próximos para el fin de semana, los cuales son completa e inequívocamente nulos.

5per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dt Set 08, 2009 9:33 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

Mizel escrigué:Me parece una proposición correcta y aceptable que se ajusta en una proporción adecuada a mis planes próximos para el fin de semana, los cuales son completa e inequívocamente nulos.
XDD

Contar con el cubano-italiano

6per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dt Set 08, 2009 2:40 pm

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Si si, però encara no he vist ningú oferint casa XD (la meva es petita i a part sempre està plena de gent així k...)

7per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dt Set 08, 2009 11:22 pm

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

A la meva ni de coña que ja esta ma mare xD

https://somunsfreaks.forocatalan.com

8per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dt Set 08, 2009 11:23 pm

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Y dudo que querrais venir hasta San Salvador así que...

9per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dc Set 09, 2009 4:55 am

hiska-kun

hiska-kun
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Tio, que algú alkili una casa o algo, que això no pot ser XD

10per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dc Set 09, 2009 5:18 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Ningú té un almacén? XD

11per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dc Set 09, 2009 11:58 pm

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

jo ofereixo kasa meva xD

xo x futures partides ens hauriem d buscar un lloc si xD

digeu lhora k voleu venir xD jo stare a kasa tot el dia xD

12per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dj Set 10, 2009 12:03 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

a poder ser compra un ventilador ...

13per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dj Set 10, 2009 12:16 am

jig

jig
Asalta Gallinas
Asalta Gallinas

a poder ser compra un ventilador ...

Ja en té un xDDDDDDD k sigui suficientment potent ja no sé XDDD

Vale, jo en principi tmb vinc! ^^

14per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dj Set 10, 2009 12:38 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Vale doncs, kedem entre les 5 i 5 30. A les 5 30 comencem la partida xk esta és una mica llarga ja que és casi el final de la meva 1ra crònica, la que vam deixar a mitges XD

PD: Vos tinc preparada una sorpresa una mica desagradable JOOOOjojojojoo

15per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dj Set 10, 2009 12:40 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

a kasa meva no calen ventiladors k s'esta de pm (i no es mensaje privado xDDD)
lo k akell dia feia molta calor ¬¬¬

EDIT: ok a les 5- 5.30h pues xD

16per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dj Set 10, 2009 4:15 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

He creat una subcategoria que es diu quedades rol. El tema ha sigut mogut allà xD també he borrat els missatges per no embrutar el fil.

https://somunsfreaks.forocatalan.com

17per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dv Set 11, 2009 7:20 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Hey gent, una coseta k hem parlat akesta tarde entre el guillem el pablo i jo i les tres estem d'acord, i és que, com que la meva partida serà una mica llarga (recordeu la primera k vam fer XD) doncs abiem pensat de kedar a les 5 30 a casa del Edu a fer la primera part i desprès celebrem el cumple de la Laura, la Clara, el Jusma, el Guillem i crec k em deixo algú més i desprès de botellón. K us sembla la idea? study scratch afro lol!

18per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dv Set 11, 2009 7:24 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Eso mañana entonces, no? Por mi está bien...

19per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dv Set 11, 2009 8:37 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

Jo dema tinc dinar familiar, osigui k nose a kina hora acabare xD no crec k s'allargui fins a les 6 pro weno, jo aviso per si un cas. Razz Razz

https://somunsfreaks.forocatalan.com

20per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dv Set 11, 2009 8:38 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

¿Cual era el piso del Edu, por cierto? XD

21per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dv Set 11, 2009 8:58 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

un dels del blog segur affraid lol!

22per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dv Set 11, 2009 9:38 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Eso no me dice gran cosa. Kirie está disgustada. ¬_¬

23per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dv Set 11, 2009 9:48 am

Ed~Lleo

Ed~Lleo
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

ok~~

2º1a xD

24per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dv Set 11, 2009 9:51 am

jig

jig
Asalta Gallinas
Asalta Gallinas

Jo vaig a Barna i agafare el tren per lla les 5 i mitja 6 aixi k como k Nathaniel no estará...

El piso de Edu es el 2-1 ^^

25per akest diumenge k ve.... Empty Re: per akest diumenge k ve.... Dv Set 11, 2009 9:59 am

Pablo

Pablo
Spammer
Spammer

allí estaré

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 2]

Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum