Som uns Freaks
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro per postejar les quedades i altres parides.


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Partides de Rol 2010

+5
Mizel
Assur
Ed~Lleo
Laurinxi
Mikaelis
9 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3

Ir abajo  Missatge [Pàgina 3 de 3]

51Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dc Mar 03, 2010 4:29 am

Spanta

Spanta
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

Si quereis el sabado podria ser en mi casa. No el viernes o el domingo XD

52Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dc Mar 03, 2010 5:36 am

Assur

Assur
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

jo no puc qeda aqeta setmana i el tintin tampoc

53Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dc Mar 03, 2010 8:31 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

dissabte impossible yo..

i diumenge pel mati estic amb el tintin a una sessio de fotos de la obra esta de mayeutika a la k em vindreu a veure kuan s'esterni.. xo per la trda no tinc res encara xD

54Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dc Mar 03, 2010 9:16 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

mmmmm doncs veig k el diumenge seriem mes gent per fer la partida. Tu decideixes dani cyclops

55Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dc Mar 03, 2010 9:47 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

¿Yo decido? Yo soy el master, pero los que quedamos somos todos. Mi partida se compone de tres subtramas, pero es posible que no se acabe cada una en un día (en realidad, es posible que duren dos o tres cada una), y están entrelazadas argumentalmente, así que los que no vengan el primer día puede que se pierdan algo el segundo (aunque las segunda y tercera subtramas no están preparadas aún).
La cuestión no es que yo decida por ser el Master, sino que se decida en general si se hace partida o no, y creo que eso es mejor verlo según el número de gente que pueda asistir. A mi me es indiferente hacerla este finde o no, pero si se hace está claro que será el Domingo porque parece que es el día al que más gente podrá asistir. Igualmente, ya digo, depende de si el grupo es lo suficientemente grande como para que valga la pena hacerla para empezar. Razz

56Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dc Mar 03, 2010 10:09 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

tinc una amiga k em va comentar fa mil k si feiem alguna partida a vampiro l'avisés, k casi no jugava ja xD si voleu li comento (i de fet al matew tambe si voleu i comento, k smpre me n'oblido pobre xD)

57Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dc Mar 03, 2010 11:11 am

Mizel

Mizel
Freak Máster
Freak Máster

Uno de los problemas es que la partida no será auto-conclusiva, por lo que sería mejor hacerla un día que viniese gente con la que acostumbramos a quedar más frecuentemente, para evitar la fluctuación constante del grupo de personajes. No se si me explico. Si fuesen a quedar para echar a menudo a partir de ahí entonces supongo que estaría bien.
Aunque está el tema de que van a tener que hacerse su ficha de personaje, y eso va a quitarles bastante tiempo...

Dependiendo del grupo de personas que haya, puede que sea mejor dejar para este finde una de las dos partidas cortas que Mikel tenía preparadas (ya sea la oriental o la basada en Silent Hill).

Igualmente, aún hay personas que todavía no se si estarán disponibles o no (Edu, Anna, Mese...)

58Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dc Mar 03, 2010 11:21 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

jo estic disposat a fer la partida oriental, ja que la de silent hill tmb és consecutiva

Per a aixo, si ve gent que no te fitxa, millor que vinguin abans per fer-la.

59Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dv Mar 05, 2010 5:16 am

Mayura

Mayura
Maestro Pastelero
Maestro Pastelero

i kom hem kedat? es fara o ke?

dema per la nit no podre nar a la DS, k li fem una desta sorpresa a un amic.. xo l'endema al pablo el veure, aixi k m'ho pot dir ell.. i sino em passare per el forum, ho deixeu aki xD

60Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dg Mar 21, 2010 2:36 am

Mikaelis

Mikaelis
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.
Si has arribat aquí o ets el Miquel o estàs tant malalt com ell.

Weno, que us sembla si quedem el dissabte dia 3 d'Abril per fer la partida del Dani? això si, apunteus NOMÈS els que tinguin ganes de jugar a rol, que per passar el rato ja esta quedar per la nit o altres moments, i els que volem jugar a Rol de veritat ens kedem una mica scratch

61Partides de Rol 2010 - Página 3 Empty Re: Partides de Rol 2010 Dg Mar 21, 2010 10:33 am

Laurinxi

Laurinxi
Admin
Admin

Per mi oks, pero si cmença a apuntar-se un munt de gent passare...xD

Una altra cosa, fés un altre tema per cada quedada perq sino després he d'estar borrant post per post de quedades anteriors postejades al mateix fil ^^

Edito: crea un altre tema ja q aixi borro aquet senser xD

https://somunsfreaks.forocatalan.com

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 3 de 3]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum